söndag 18 januari 2015

En tår faller...

Vilken mysig helg! I fredags kom bästa Jinnie hit till lilla fiskebyn och det var underbart att se henne igen!

Helgen har varit kort men vi har snackat ikapp oss ordentligt. Jag har även visat henne Tanum Shoppingcenter, skolan (så klart), vi har ätit stor lyxfrukost på Sjögrens i backen, vi har varit i Grönemad, ätit på Hertigen och även sett Micke & Veronica på vår egna lilla bio Nautic. Men mest av allt har vi myst! Och det har varit underbart att ha sällis från back home.

Men nu har hon börjat resan hem igen.. Jag hatar att skiljas och det är tufft när mina vänner åker härifrån. Ute regnar det.. Jag gråter.. Det är nu jag önskar att jag hade den där famnen att krypa in i, den som är min trygghet, den som finns där för mig..

Men ensam är stark, är det inte så...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar