fredag 16 januari 2015

Kärlek på så många sätt!

För er som följer min blogg eller känner mig väl så vet ni hur full av kärlek jag är. Jag letar efter någon att få ösa min kärlek på och det är inte så lätt, drömprinsen har liksom inte infunnit sig. Och ju längre tiden går ju mer kräsen blir jag. Vet att jag sagt det förr och jag står för det, nästa gång jag träffar någon så vill jag vara kär! Jag väljer inte nån på måfå bara för att.. 

Men ibland ställer känslorna till det. Vad gör man då? Ska jag kämpa för vad som får mitt hjärta att slå hårdare?

Kärlek finns överallt och min kärlek till min familj och vänner är stor! Och just nu sitter en underbar människa i en bil med en lång resa framför sig, hon är nämligen påväg till bästa Grebbestad och mig! Vi har inte setts på ett halvår så jag längtar!

Kör försiktigt kära du, du har dyrbar last i bilen!
Vi måste(!!!) ta nya selfies på oss haha

Idag är det vilt ute och det blåser på. Jag sitter i skolan och analyserar musik. Hej vare går! Som tondöv är det svårt men jag hankar mig fram :)

Ha en underbar dag alla goa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar