söndag 25 januari 2015

Fly, fly away....

Har snöat in på en grymt bra låt, jag kanske är lite efter men Ed Sheeran är ingen jag har lyssnat på tidigare.. Men så härom dagen så sprang jag på en av hans låtar - Thinking out loud. Sjukt bra låt och jag som annars har lite svårigheter med texten tycker att denna är underbar. För att dela med mig av några rader (varav två kanske inte stämmer på mig men men);

I'm thinking bout how people fall in love in mysterious ways
Maybe it's all part of a plan
I'll just keep on making the same mistakes
Hoping that you'll understand

But baby now
Take me into your loving arms
Kiss me under the light of a thousands stars
Place your head on my beating heart
I'm thinking out loud
That maybe we found love right here where we are

Fantastiskt, eller vad säger du? :) Jag tror inte man kan göra så mycket om man får känslor för någon, känslor är känslor och dom lever sitt egna liv. Sen är frågan om man VÅGAR ta steget från det kända in i det okända. Jag är oftast livrädd och första reaktionen är att dra men vissa är värda att satsa på och även om hela kroppen skriker: "Neeej, spring!!!" så hade jag gett 110% men jag är int bitter ;)

Sitter och letar resor. haha ja du läste rätt. Får se om det blir av. Hittade en, men det är mellanlandning på Arlanda 4 timmar. Vem vill hänga där liksom ;) För ja, resan startar i Götlaborg och slutar.....hehe Tänker jag inte skriva här. Men Norwegian är billigast men faaan, sen Thailandsresan har jag sagt att jag inte ska åka med dom. Suck! Vi får se. Som student måste jag välja det billigaste, bättre att det blir av än att det inte blir av liksom :)

Nu ska jag snart starta min söndag. Ute är det tyst och lugnt, havet ligger spegelblankt och det är en sån där dag då man ska packa en väska med picknick och ge sig ut på en långpromenad. Men jag ska ta mig in till Tanum. Igår gav det mig den energiboost jag behövde och hoppas på att få fylla på lite till idag :)

Ha en fantastisk söndag där ute och ge er ut i pulkabacken och bejaka barnet i er! Så kul =D

Hare gött!
Kramis 

1 kommentar:

  1. Ed Sheeran är allt bra han har bra låtar tycker jag :)

    SvaraRadera