fredag 30 januari 2015

Att känna sig behövd!

God morgon alla kära, okära, gluttare, snokare och ni andra underbara. Hur har natten varit? Sovit lika gott som mig? Jag har förvisso drömt helt galna saker. Var ute på galenskap tillsammans med en tjej från skolan, vi hann besöka samma uteställe TVÅ ggr under natten och där jobbade min kollega som hade sagt upp sig för att någon snygg kändis hade börjat jobba där haha Sen blev jag bestulen men jag hade ju försäkring så allt åtgärdades. Men ändå, vart kom detta ifrån? Fick även en kärleksförklaring på ett väldigt långt fyrkantigt sms. Jätteskumt!

Men iaf, nu är det fredag igen och den här veckan måste ha varit den snabbaste på länge. Det var ju nyss måndag! Min födelsedag blev fantastisk. Fick två fina presenter på post. Och så himla bra att ha saker! Tack Jinnie och Josefin! Stor puss till er! Min frulle vet ni redan om (tack igen Madde!) men sen blev jag även bjuden på lunch på Sjögrens av en väldigt fin klasskompis, vi satt i närmare två timmar och njöt av den galet goda pastan som var för dagen. Och självklart en latte efteråt. Och när vi sitter där och njuter av god mat så stannar blomsterbudet utanför fönstret och blommorna var till mig! Jättevackra blommor och alla inne på Sjögrens smygtittade lite och undrade vad jag var för en typ som fick blommor på caféet haha :D Tusen tack Per & Annica plus alla kidsen och säkert Nisse oxå? :P

Jag fick en otrolig egotripp där folk grattade mig personligen, ringde, smsade, skypade, genom facebook, messenger och instagram. Jag tror att alla behöver få sig en liten egotripp ibland, man mår bra av det. Det jag känt här nere är att jag mår bra när jag får göra något för andra, inte bara plugga. Jag skickade iväg ett mail ang en sak i tisdags och svaret fick mig att häpna, rodna men bli jätteglad. Jag hade inte väntat mig det. Svaret var: "Kan inte se någon mer kvalificerad" Att få ett sånt svar värmer en 08:as hjärta ska ni veta. Och även igår fick jag bekräftelse, en påminnelse om att jag måste tänka mer att jag kan än att jag inte kan. Min fröken påpekar det hela tiden, Sandra är oxå ganska på när det kommer till det ;)

Men igår hade jag min första massagekund, min första riktiga! Jag var supernervös men det gick jättebra och efteråt frågade han om det var okej att han hörde av sig för ny tid! Det måste väl vara ett fantastiskt bra betyg =D EGOBOOST!!! Och ja, jag kan ju, vad oroar jag mig för? ;)

Veckan är inte slut än och det är mycket kvar. Idag blir det ut till stallet, tror vi är fem pers som ska ut å rida. Imorn får jag massa besök, bästa Görel och Ellen kommer på förmiddagen, sen hoppas jag på att hinna till Hamburgsund för att köpa min födelsedagspresent till mig själv och efter det kommer gänget över på tacoskväll :) Ska bli supermys även om jag kommer sakna Sarah. Hoppas du friskar på dig och kan komma ner till bästkusten snart ändå. På söndag är det stallet igen och sen ska jag till R för att få lite info om det som komma skall. Ska bli superduperkul! 

Det händer grejer nu ;) Och snart, snart kommer jag få det där som jag längtat efter så länge. Men det tänker jag inte skriva här. Det är något jag behåller i mitt hjärta *ler längtansfullt*

Ledsen för tråkigt inlägg med inga bilder, har många på lager så det kommer. I promise! Ha en fantastisk fredag så hörs vi snart igen!

Kramkalas!
Jag och Aska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar