söndag 14 december 2014

Internetlös...

Jag har fortfarande inget internet hemma så det är knepigt att blogga längre inlägg. Men jag kan meddela att vädret är busigt. Det regnar, haglar, snöar och det har åskat. Blixten slog ner i masten som bara ligger några 100 meter ifrån mig så hela huset skakade. Riktigt läskigt :)

Lucia firades i fredags på skolan. Luciatåget satte igång brandlarmet så från fika med kaffe och lussebullar i ett varmt rum med en brasa så fick vi gå ut i snålblåst och hagel :/ Men Luciatåget var jättefint.

Det här är en sån där kul helg som ger mycket energi och det är himla trist att det redan är söndag. Det går så fort liksom. Har lite ångest inför mina två redovisningar i veckan. Svårt att jobba hemifrån när det inte går att hämta info från nätet. Men det ordnar sig.

Nu ska jag äta mina ägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar