onsdag 17 december 2014

Det är inte som du tror...

Nu har jag varit utan internet en vecka. Surfen på mobilen är oxå slut så jag vet inte om det här inlägget kommer ut. Man kan ju tycka att det är väldigt skönt utan internet och det är det MEN jag kan inte kolla tex mailen. Det kan bli lite jobbigt. Idag tog jag med mig datorn till skolan för att kunna kolla några saker men så kan jag inte göra varje dag. 

Ta bara en sån sak som att kolla vad som går på tv, idag använde jag tex-tv, det ni ;) Något jag saknar är att blogga. Att få skriva! Istället har jag målat lite, det är kul men inte riktigt samma grej :)

Jag måste kunna göra bankärenden, kolla mailen eller göra skolarbeten hemma. Det positiva som kommer ut nu med att internet inte funkar är att hyran blir billigare :/

Men för ta bort det negativa så händer massa kul. På fredag slutar skolan och det är dags för jullov!!! Jag har bestämt mig för att stanna i Grebbestad och jag är nöjd över beslutet :) Även om det känns tråkigt att inte få kramas med mina nära och kära. På fredag hoppas jag även på att få besöka stallet och den 22:a blir det skojigt värre =D

Nu ska jag se om det här går att lägga ut! 
Kram från lilla fiskebyn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar