torsdag 13 november 2014

Vilken vurpa :/

Vi samlades vid skolan för att sen åka vidare till Tedactive. Ett väldigt trevligt gym. Vi lyssnade på platschefen en stund sen skulle vi börja träna. Vi gick direkt på knäböj... Hallå?? Uppvärmning? Mina knän dör om dom inte värms upp först. Så jag ställde mig på crosstrainern å körde ett tag istället. I övrigt var träningen bra å jobbig.

Jag for hem å duscha och snabbt tillbaka till skolan. När jag går längsmed skolan så känner jag hur fötterna sitter fast i varandra och det kändes som fallet gick i slowmotion. Dunk! Rakt ner i den knöliga asfalten. Båda knäna värkte, händer och handleder värkte och blödde. Va fan... 

Jag tar mig upp och första tanken var att åka hem men jag gick in och mötte söta E. Hon följde med mig till receptionen(?) där dom hjälpte mig att plåstra om händerna. Å mitt i alltihopa kommer M med massa grejer å en kram och jag hängde inte med alls. Eftersom jag skakade som ett asplöv så pracka Susanne å den andra tjejen på mig massa karameller och beordrade mig att äta. 

Lärarna å de andra på denna skola är fantastiska! All cred till dom!

Mitt vänstra knä är rejält svullet och höger hand har ett jack i sig, resten är ok. Imorn blir det massage hela dan, gissa om jag ser fram emot det!

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar