torsdag 13 november 2014

Vilken dag är det, egentligen?

Dagarna rusar förbi och det blir bara mörkare och mörkare. I vanliga fall ser jag att det börjar bli morgon ute när jag tittar mot min ytterdörr, just nu är det fortfarande väldigt mörkt. Några ljus är tända och just idag hoppade jag över musiken så det är helt tyst. Kan vara rätt skönt ibland.

Idag är det träning på schemat, ska mötas på ett gym vid 9 och vad som händer sen vet jag inte. Träningskläder är på så jag är redo att åka. Nu när vi ÄNTLIGEN har börjat massera varandra så har jag ett underskott av handdukar, igen. Varför gav jag bort alla innan jag flyttade hit? :oP

Gårdagen var lång men skön. Försökte att inte tänka så mycket vilket gick väldigt bra från 12 och framåt. När jag kom hem blev det en Karins Lasange och sen bums i säng. Galet trött = superskön känsla! Fan va jag har saknat det där. Kul att få konversera med folk i sin egen ålder, få skratta åt vuxna skämt. Haha ja jag vet hur det låter ;) Och återigen blev jag tagen för att vara mycket yngre än vad jag är, lika kul varje gång. Kanske ska köra på 27 som standard? *fnissar*

Nu ska jag fundera på hur jag ska göra med handduksfrågan. Kanske kan dra hem och duscha mellan, kan bli tight men jag har ju egen bil och avstånden är ju inte så stora.. Jaja, få se.

Tare lugnt och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar