måndag 10 november 2014

Halloween och mycket annat!

Innan Giftas börjar på tv så ska jag byta sängkläder men jag tänkte slänga in lite bilder innan jag ger mig hän åt sängen. Så, ja..ni vet ju - enjoy and have fun!

Knäpp som ja e så mailade jag "Karl-Oskar" från musikalen Kristina från Duvemåla och fick svar ;)

Vår vackra skolgård och matsal

Kristofer kör drönare

Vackra, fina Tjurpannan

Tog en promenad på nya promenadvägen

Vackert vårt fina Grebbestad

Många minnen väcker detta foto

Vy från Stöberget

Belfie = Selfie på berg?

Sminkning å middag i min soffa :)

Turtle, jag och Turtle

MilitärElin, dödsängeln jag och militärMarion

Grebys var grymt på kvällen!

Tack Anna & Sebastian för att vi fick vara där!

Min absoluta favorit under kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar