tisdag 18 november 2014

Gift vid första ögonkastet - bröllopet!

De senaste 40-45 minutrarna har jag skrattat, gråtit och varit enormt känslosam. Varför? Jo jag har sett andra avsnittet av Gift vid första ögonkastet. Att se dom och någonstans tänka att det hade faktiskt kunnat vara jag, fundera på hur jag skulle reagera, bete mig. Vem hade hållt tal på min bröllopsfest? Hur hade jag reagerat? Det är så häftigt att det går på tv nu. Vilket mod och vilken sjukt häftig grej!! 

Samtidigt som jag känner att jag aldrig skulle fixa det där så känner jag ett sting av avundsjuka, jag hade kunnat få uppleva mitt bröllop.

Tycker att Michael och Tina är helt fantastiska tillsammans, även Emily och Mathias utstrålar en härlig känsla. Bert och Ella är mer reserverade, men de är ändå fina ihop tycker jag och jag hoppas att de kan hitta nåt hos varandra.

Kärleken är otroligt viktig i livet. Här nere på västkusten mår jag toppen så den längtan jag kände innan har försvunnit lite, men visst finns den där. Och när den kommer ska jag välkomna den med öppna armar!

Det har varit en lång men bra dag. Jag avslutade med skulptering på bilden och det var galet kul. Har även här en supergo lärare och blev lite ledsen när han sa att han skulle vara pappaledig snart, han kommer saknas på lektionerna helt klart.

Efter en lång dag vill man komma hem, göra mat och lägga sig i soffan och bara chilla. DET kan jag fetglömma. Jag har nog aldrig någonsin längtat till en RIKTIG lägenhet mer än vad jag gör just nu. Det är ständigt spring eller annan aktivitet på övervåningen och sen parabolen åkte ner så dånar det sent in på kvällarna. Jag tycker om lägenheten otroligt mycket men jag blir snart tokig av allt oväsen. 

Så, nu ska jag ta på mig kläder och gå ut å gå av mig denna irritation! Och jag HOPPAS verkligen att det är lite lugn och ro när jag kommer tillbaka.

Over n out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar