söndag 16 november 2014

Ännu en helg är förbi...

Så var det söndagkväll och jag sitter och gäspar för fulla muggar. Frågan är varför jag inte går in och lägger mig *ler snett* Jaja jag ska snart, lovar, jag ska bara ;)

I lördags åkte jag och tre klasskompisar till Norge och klättrade. Vi var tre rejält taggade, en taggad men hmm ja inte så pigg. Vi tre klättrade på så länge vi fick och i slutet så bouldra (?) de andra två och sen tittade vi på när några norrmän (och en kvinna) bouldrade. Så sjukt duktiga!

Jag är jättestolt! På bilden längst upp till höger i fyrbilden nedan, den väggen som är till höger klättrade jag hela vägen upp på! Sjukt nöjd! Jag klättrade nästan hela vägen upp först men så tittade jag ner och pulsen slog i taket, jag var tvungen att gå ner. Har aldrig, vad jag vet, lidit av höjdrädsla men det här är helt galet läskigt!

En härlig dag tillsammans med härliga människor. Kul att man kan hitta på sånt här tillsammans, för att samla energi och slippa sitta still. Det lär bli fler resor till Norge och Gekko Kletring.

Både igår och idag sov jag ut, gick upp 8.30 även om jag kanske vaknade lite tidigare men skönt att bara ligga och slappa. Idag tvättade jag och diskade på förmiddagen sen hämta jag upp en kompis vid skolan och vi åkte till Tjurpannan och gick en tur. Det småduggade ute men det var mysigt att få frisk luft och bara komma ut i naturen. 

Väl hemma igen hoppa jag in i duschen och sen for jag till Tanum Shoppingcenter. Där tog jag en latte på Coffeehouse by George. Satt och tittade på folk en stund innan jag gick in på Coop. Vad härligt med en bra mataffär! Jag shoppade loss på grönsaker och kött för att sen komma hem och laga riktig mat! Det gjorde jag första dagen jag bodde här, sen har det blivit halvfabrikat mest. Nu får det bli mer matlagning helt klart. 

Men nu, nu ska jag hoppa i säng och imorn blir det dejt med bästa GvP!! =D 

Sov så gott alla gullhöns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar