måndag 20 oktober 2014

Vilken underbar morgon!

Här sitter jag i min goskofta, myslinne och nya mysisbyxorna från Sportshopen och njuter av Idina Menzel och Let it go. Ljusen fladdrar i mörkret och hjälper det lilla ljuset som smiter in genom mitt enda fönster. Det är måndag idag och det kommer bli en spännande dag. 

Helgen har varit lugn och avkopplande. Den har inkluderat frukostbuffé på Sjögrens i Backen, promenad på Tjurpannan, hustitt, pluggandes, filmmys i Västergården (ett av elevhusen på skolan), gympa i Strömstad och lite annat. Har låtit mig själv sova ut både lördag och söndag och faktiskt även idag. Gick inte upp förrän strax efter åtta ;)

Nu ska jag planera lite inför närmsta två dagarna. Vet inte om jag har berättat?? Imorn ska hela skolan se Kristina från Duvemåla i Göteborg!! Jag är nog en av få som VERKLIGEN ser fram emot detta. Hade velat ha Peter Jöback i huvudrollen men nu blir det andra men ändå - ska bli toppen! Och få hänga lite i Götlaborg ska bli skojsigt oxå. Vi får några timmar att driva omkring om vi har tur ;) Då ska jag driva minsann!

Nu plingar det överallt här - sms - skype - facebook! Haha jaja kul att man är poppis ibland ;) Så jag ska ta å svara på dessa, så Jinnie - snart kommer ditt svar ;oP

Ha en underbar måndag!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar