fredag 31 oktober 2014

Så var det slut...

Sitter i mammas kök och för första gången äter jag min standardfrukost - kokt ägg å kaffe. Idag bär det hem igen och det ska bli skönt. Missförstå mig rätt, det har varit mysigt att träffa vänner å bekanta men det har varit galet intensivt och med en förkylning på det så är jag helt slut nu. En del saker har tömt mig på energi, medan andra har fyllt på.

Har missat både klättring å ett fototillfälle på Tjurpannan den här veckan men hoppas på att tillfällena kommer igen :) 

Morgonen har bjudit på minusgrader och dimman låg tät över sjön när jag vaknade, otroligt vackert.

Jag är ledsen för dålig uppdatering under den här tiden men är galet sliten.. Ja ni ser ju själva.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe en kort stund sen ska jag leka Tetris ute i bilen. Tur att det är två bilar som åker ner så alla grejer får plats :)

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar