tisdag 28 oktober 2014

Från Grebbestad till Stockholm

Nu sitter jag i fåtöljen hemma i mammas vardagsrum. Den korta men rätt så intensiva tiden ute hos Vika-gänget var mysig som alltid. Djur å natur är avkoppling oavsett tycker jag. Och underbart att få träffa lilla Lova igen, så stor hon blivit och knallar omkring oxå. Hade sällskap på nätterna av Bubblan och Lizz, mina pälsklingar. Och ja, hela familjen var samlad igen. Kändes så himla bra helt enkelt. Jätteglad att Sandra ändrade om lite för att få söndagen ledig så vi kunde hänga hela dagen. Love you guys!

Igår strax efter 12 så begav jag mig mot Rotebro och mamsen. Det gick ganska snabbt och hemma hos mamma var Farmor och Harald på besök. Mysigt att träffa dom med. När dom åkte så hoppa jag in i duschen för att sen bege mig till kontoret i Mörby. Jag var nervös, visste inte riktigt hur det skulle kännas men när jag möttes av leenden och kramar så kändes allt bra. Att gå in genom dörren och veta att jag faktiskt bara var på besök var skönt. Och äntligen fick jag och Jenny röka tillsammans igen *skrattar* Näää jag röker inte ;)

Kvällen spenderades med Madde. Hon bjöd på en underbar sushimiddag i Väsby och sen for vi till Olearys i Sollentuna för att fortsätta med dessert. Mys att snacka ikapp och bara hänga. Vi åkte hem till henne där jag även fick en liten present från hennes mamma. SÅ gulligt! Vi hängde lite där innan hon skjutsa hem mig i sin jättefina nya bil! För att vara en Hyundai så är den ok ;)

Natten har varit sådär, Snöboll har velat kela hela natten när hon inte gjort det så har hon stått vid dörren och krafsat. Suck! Gick upp strax efter 6 och sen dess har jag druckit te, kaffe och tvättat. Nu är det dags att hänga lite tvätt. 

Vad bjuder dagen på då? Jo, det blir nog en tur till Täby C och sen en snabbfika hos farmor. Efter det blir det nog ett besök i mitt förråd för att se vad jag kan ta med mig. Måste dock försöka byta däcken på bilen oxå. Tyvärr har Dennis gått å blivit sjuk så får se hur jag kan lösa det. Ikväll är det middag hos brorsan, ska bli himla kul att träffa allihopa igen :D

Ha en bra dag alla muppar ;)
Kram! 

1 kommentar: