onsdag 8 oktober 2014

Bullen är spårlöst försvunnen!

Go morron, eller nåt. Idag vakna jag av en rejäl smäll utanför, byggjobbarna hade börjar - kl. 6.57 Tack, tack och återigen - TACK!

Låg kvar i sängen ett tag dock tills jag tillslut tog mig upp och gick in på toa för att få morgonens andra skräckupplevelse - Bullen är borta! Ni som följer min blogg vet att jag har en husspindel vid namn Berit och jag upptäckte ganska snart att Berit hade en polare inne på toa och han fick namnet Bullen. Bullen var oxå en svart, rätt stor, nätspindel och dom brukar hålla sig på sin plats. Men jag har sett att det varit lite snålt med mat och undrade i gårkväll när Bullen skulle ge sig av. I natt var det dags. Nu är frågan - vart är han?

Jag har strikta regler - sovrummet rör man inte! Då vräks man direkt. Och håriga vargspindlar åker oxå ut fortare än kvickt. Så i eftermiddag börjar sökandet efter Bullen =/

Idag är det onsdag, det innebär en lektion som börjar och slutar innan lunch. Sen tänkte jag klä mig varmt och gå ut å gå i spåret innan det blir för mörkt i skogen - tror jag. Det blåser å e ruskväder ute men har ingen lust att sitta här när dom hamrar å har sig. Kanske blir lunch i skolan till å med.. Hmm får se :)

Men jag har fixat lite med bilder och tänkte bjuda på en härlig skara - hope you enjoy!

Hahahahaha nu gick en stege förbi utanför *asg* Sorry, nu fortsätter vi =D 
Me and Sandra
Älskar den här bilden, oskärpan gör det liksom!
Foto: Sandra

Mina älsklingar spanar ut över älskade Grebbestad

Tre av mina favvotjejer *kärlek*

Såg att Mamsen kom till stan, taskigt att du inte sa hej ;)

Min fina klass ute på stavpromenad

Ett ljus som alltid brinner
Tack Sandra!

Shopping i Uddevalla slutade med dessa tre filmer :)

Kanelbullens dag firades i Grönemad - ensam vid havet!
*livskvalle*

Fick en kompis oxå, Kaj heter han =P

Så här snygg är jag när jag är ute å fotar
 Hahahaha nu kom stegen tillbaka - lika kul varje gång! *känner mig lättroad*

Busade lite med fiskmåsarna - de fick bröd så de var nöjda.
Några av dem iaf...

Älskar verkligen Grönemad i solnedgången - fridfullt!

No words needed

Innan jag for från Grönemad på lördagkvällen träffade jag Herrskapet från Tärnegatan och några till. Och lite senare fick jag ett sms att jag var välkommen att äta hummer med dem. Yeeey! Första gången för mig och ursäkta mig men det var FÖRBANNAT gott! Jag fick en hel hummer och nog den största klon jag någonsin sett. Så coolt! 
Johan propsade på att jag skulle dricka snaps med dom, det blev bara lite. Efter middagen gick jag, Johan, Eddie och Oscar till Malcolms. Där känns det som det spårade lite. Träffade några klasskompisar, spelade biljard, blev full och en promenad som vanligen tar ca 7 min tog mig 20-25min under natten och jag låg väl i säng till strax efter 4. Herregud! Men kul hade vi haha Söndagen var mindre kul ;)

Ja men näe nu är det dags att göra sig iordning för dagens infokaffe och lektion.

Ta hand om er där ute och följ ett gott råd - krama någon idag!
Det tänker jag göra ;)

Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar