tisdag 7 oktober 2014

Besök på västkusten!

Go morron gott folk! Här har dagen börjat gry och utanför mitt enda fönster springer ett gäng byggsnubbar och ska bygga upp en byggställning. Känns inte som en bra start eftersom det är enda sättet att få in dagsljus i min lägenhet, men jag väljer att tänka att dom säkert är skitsnygga och att fast det är under 10 grader ute så kommer dom stå och jobba med bara överkroppar när jag kommer hem från skolan. Och självklart är alla ca 25-30 år och någorlunda vältränade ;) Yeah yeah, hoppas kan man alltid ;)

Men iaf, för ett tag sen var bästa Sandra och hennes tjejer Bubblan och Lizz och hälsade på. Vi hade underbara dagar och jag njöt av sällskapet. En dag fick vi frågan från Kristofer om vi ville hänga med till Tjurpannan och fota, självklart gjorde vi det. Här nedan följer lite foton från den dagen. De första fotona är dock från en annan tur med Kristofer, men dom är bonus ;)

Jag har fler bilder på Sandra och tjejerna men dom får komma upp senare, hört det förut? =P

Tusen tack för ditt besök Sandra, det var helt fantastiskt! Älskar dig!
Fick prova ett av Kristofers objektiv



Ufo? Näe en drönare ;oP














En fantastisk kväll på Tjurpannan med fantastisk häftigt väder. En kväll att minnas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar