lördag 5 juli 2014

My sixth tattoo is made!

Tänkte lägga ut bild på min nyaste tatuering. Jag var jätteledsen när jag skulle ner till Khanom eftersom jag visste att jag inte skulle hinna till Au på Army Freedom Tattoo i Karon men då berättade Sophie om Kai :) Och ja, det löste sig helt enkelt och jag älskar mina tre fjärilar. Dom kommer för evigt påminna mig om en fantastisk semester i Khanom.

When I first knew that I didnt have the time to go from Khanom to Karon and see my tattoo-guy Au at Army Freedom Tattoo I was sad. But then Sophie told me about Kai, a friend of hers that has Gold Tiger Tattoo in Khanom. So we went to visit him at his studio and he made three butterflies that was really good at paper, but when he tattooed me they were amazing. They will forever remind me about what a great time I had in Khanom these two weeks.

Thanks to Kai at Gold Tiger Tattoo! 





Förutom att tatuera så kunde han måla, sjunga och spela. Sen var han även en suverän guide i djungel och på berg :) Otroligt trevlig helt enkelt *ler*
Här nedan är hans studio.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar