torsdag 19 juni 2014

Vad händer?

Svar; Massor!

Haha nja kanske inte massor men härom dan kom bästa Jinnie förbi och hälsade på. Hon passade på att laga mat till den här trasiga själen ;) Vilken pärla hon är! Så himla mysigt att få träffas innan jag åker iväg. Vet att jag bara ska vara borta två veckor men det är skönt att få träffa nära och kära innan. Önskar att jag hade kunnat zappa mig över till Vikagården en snabbis oxå, men sån tur har man inte.. 

Iaf så var det härligt att få snackas, kramas och bara hänga. Miss you bestie! 

Sen har det hänt lite annat smått å gott. Men mitt minne är som ett äggskal, skört å litet så jag minns inte så mycket haha

Den här veckan har iaf varit grym! Jobbet har bara innehållit dom jag verkligen tycker om dom sista dagarna och jag har dansat fram och njutit. Inga elaka kommentarer, blickar eller ord som sårar. Det har varit lite som förr i tiden. Me like! Bästaste IT-gurun har fyllt år oxå! 

Igår, dagen till ära, så hade jag klänning på mig oxå ;) Det uppskattades haha Alltid trevligt att få sms att jag är fin =P På kvällen hämtade jag S från Arlanda, efter lite snurr bland våningarna på terminal 5. Åkte förbi två poliser, hade kunnat fråga om hjälp om inte BÅDA stog med näsan i sina mobiler. Haha dom jobbade hårt ;)

Men så är vi här, idag, TORSDAGEN DEN 19 JUNI 2014!!!!
Idag är ingen vanlig dag, idag är dagen då jag åker till Thailand!!!!!!!!
Jag kan inte nog berätta hur jäkla skönt det känns. Det spöregnar ute, men vet du, det GÖR inget! Det får regna, jag känner för att dansa i regnet haha Tänk om varje dag kunde kännas så här positiv, vad mycket glädje och säkert jobb man skulle kunna få gjort =D

Tryckte precis igång kaffebryggaren. S duschar. Om några timmar kommer brorsan och hämtar bilnyckeln. WEEEEEEEEEEEEEE!


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar