onsdag 25 juni 2014

Living life in Thailand

Jag har så enorm skrivlust och SÅ mycket att berätta! Men att blogga på mobilen tar enorm tid och jag vill göra annat än att blogga. 

För att berätta lite så är vi i Khanom och vi har bestämt oss för att stanna här. Vi bor i fina bungalows med havsutsikt. Faniljen som äger dom är bäst och vi äter ofta i deras restaurang. Har besökt två marknader, varit på utflykt och vi har festat med thai :) Livet här är som livet ska vara, saknar bara ett arbete.

Bjuder på några bilder, kolla gärna min insta oxå amel_79 där läggs det ut bilder!
Blommorna är galet färggranna och vackra.
På Jam Bay samlas vi och snackas, det spelas och dricks :)
Maten, så här äter man inte i Phuket. Det här är på riktigt!
Ibland är det lite fullt på stranden, haha nee har som mest sett 5 pers samtidigt och då har det varit thai ;)

Jag har fått be vid ett tempel där jag fick en "spådom" efter jag gjort en viss ritual. Väldigt intressant och spännande.

Förresten mamma, lugnt om du får en halvthai till barnbarn va?! ;)

Hare gott alla!
Kramar från mig!




1 kommentar: