söndag 30 mars 2014

Roadtrip till Gekås Ullared

När klockan ringde 4.20 så undrade jag för några sekunder varför jag gett mamma en roadtrip i present.. Men det gick lätt att komma upp och kl. 5:05 var vi båda instuvade i bilen och påväg!
Vi fick riktigt bra bilväder och vi tog två välförtjänta kaffepauser på den fem timmar långa turen innan vi rullade in på parkeringen utanför varuhuset. Där var det! Äntligen framme!
Bilden är tagen vid ett senare tillfälle!

Vi blev förvånade över hur många p-platser som fanns lediga men glömde det sekunden vi steg innanför dörrarna. Dom hade gjort om och byggt ut enormt! Jag kände inte alls igen mig, men shoppa - det gjorde vi!
Kul! Tre omgångar var vi inne och körde en rejd och det är tur att vi inte gick in en fjärde...
Jag poserade med Ola-Conny och Morgan, visst ser det verkligt ut ;) Dock är det pappersfigurer men bilden längst ner till höger är den riktiga O-C!
Nu väntas frulle och sen är det städning av vårt fina hus innan vi beger oss hemåt. Jag har haft en underbar helg och Ullared har levererat! Känslan att få må bra, skratta hysteriskt och slippa fundera är oslagbar!

Tack mamma för allt den här helgen. Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar