tisdag 25 mars 2014

Bra måndag!

Morgonen började med ett trevligt besök hos polisen och de tre snygga poliserna i uniform får mig fortfarande att le :) Dagen lullade på och på eftermiddagen åkte jag till hälsan, fick en grym läkare! Tyvärr är det två återbesök på agendan, men det är bra. 

En snabbfika på Waynes innan jag for till DNEX tryckeriet för innebandy. Vi var sex pers, dvs inga avbytare. Jobbigt men så jäkla kul va det! Jag hade grymt flyt och vann två av tre matcher, sista slutade 10-12 så det var jämn kamp.

Helt slut efteråt men bestämde mig ändå för att hoppa i badkläder och simma lite, 11 varv i poolen blev det. Underbart!

Helt slut åker jag hemåt när jag får ett meddelande på Facebook; Mat?
Så kvällen avslutades med middag på Tiger med väldigt snyggt å trevligt sällskap :)

En kanondag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar