tisdag 4 februari 2014

Tisdag...eller?

Så.. Sitter i en bekväm fotölj på Waynes i Stinsen och avnjuter en vaniljlatte och morotskaka. I bakgrunden spelas någon skum musik som blandas med sorl från gäster och sus från rulltrappan. 

Tjejen snett framför mig stoppar ner sin bebis i vagnen, dricker ur det sista av sin latte i take awaymugg och går iväg med bestämda steg. Tjejen bakom mig fipplar med mobilen och snubben i "paret" längst ut börja surfa när tjejen gick iväg för att beställa nåt mer. 

Jag älskar att iaktta människor, att göra det när jag fikar är om än bättre ;)

Du undrar säkert vad jag gör här :) Jag borde ju jobba. Och ja, det borde jag men nu sitter jag här. Det är ganska enkelt, har varit en timma på hälsan, ska tillbaka om en timma igen och på den tiden hinner jag inte tillbaka till jobbet. Då blir det en fikapaus. Tid för eftertanke, funderingar och en del annat. Jag hade en bra session idag igen men idag, jämfört mot sist, så lämnade jag det med ett leende.

Imorn är en spännande dag och jag ser verkligen fram emot den. Jag har ingen aning om vad som kommer att hända men oavsett så ger det mig energi! Tjohoo!

Nu ska jag avnjuta min vaniljlatte och morotskaka innan det är dags för hälsan igen. 

Hare bra där ute!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar