söndag 2 februari 2014

Ny glöd!

Fredagen var galet lugn, satt hemma och bara njöt av egentid och en del huvudvärk :-/ Men över lag så var den bra.

Vaknade rätt tidigt lördags morse och åt en mysig frulle, tog det väldigt lugnt.

Efter det for jag ut mot södra sidan och efter bara en felåkning (jäkla motorväg) så kom jag fram till Lordens stall och bästa Jinnie! 
Transporten stog framme så efter lite pyssel så åkte vi till SRK (Södertälje Ridklubb) där J skulle rida lektion för en skäggig dansk vid namn Per Sandgaard.

Det var kul att se dom tillsammans och även om jag tappat sjukt mycket "häst" senaste året så kan jag iaf se en enorm skillnad både på häst å ryttare! Heja er!!

Efter ridlektionen for vi tillbaka till stallet och fixade allt och landade hemma klockan åtta - mellotajm!
Men vilken besvikelse :( Sjukt dåligt och näe, inte nöjd nånstans. Dock förgylldes kvällen med Escape Plan och gubbarna Arnold S och Stallone! Vilken rulle! Har du inte sett den så se den! Grym! :) 

Idag har jag, Jinnie å Kompis myst i soffan. God frulle följt av gofika med Jinnies söta mamma. Och innan jag åkte hem fick jag god middag OCH matlåda. Söta du! Och då måste jag dela med mig av detta härliga foto från vår ungdom :P
Tusen tack för en härlig helg!

Under dagen har glöden fått nytt liv och ikväll har jag fixat å trixat. Ser fram emot resultat. Sen ser jag fram emot veckan, den kan bli riktigt spännande, på flera vis :)

Sov så gott där ute!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar