fredag 6 december 2013

Vinterland

Att bestämma sig för att åka till Uppsala när årets första snöoväder slår till är väl sådär.. Men jag hade en härlig eftermiddag/kväll i Gränby Centrum som slutade med tre julklappar - till mig själv! Haha ;) Och myssällskap av Lova och hennes fina föräldrar. 

Resan från Gränby till Vika var allt annat än rolig. Lilla Röd flög som en vante på vägen och jag fick kämpa för att se vägen och hålla mig kvar på den. Men vi kom fram helskinnade och nu är sängen bäddad och klar inne i gäststugan. Första gången jag ska sova själv, gah! Önskar jag kunde haft lite mysigt sällis, vilket jag iofs kommer få i form av Lizz och Bubblan.. Men hade varit fint om han den dära kunde varit här.. Saknar han.. :(

Nu är det mys i stugan. Hare bäst där ute i stormen allihopa.

Stor varm kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar