lördag 7 december 2013

Lördagskaos!

Jag sov inte så mycket i natt, 13 grader i rummet och inte ens tjejerna kunde värma mig. Slumrade till strax innan jag vaknade..

Vi väntade in häst + föl och när telefonen ringde så hade hon fått sladd och släpet hade vält.. Micke å E drog iväg medan jag och Sandra fortsatte fixa på gården.

Häst, föl och förare anlände ok till slut. Och vi hade en trevlig kväll. Senare låg både jag och S och sov i soffan då E ringde. Hon hade kört på ett vildsvin. Va fan! Men det slutade bra.

Helt plötsligt idag frågade S om jag kunde mata Lova när hon vakna. Hon behövde springa ut och hämta kläder åt A. Mm absolut, tant fixar... Och det gjorde jag ;)

Nu ligger jag nerbäddad i soffan, ska bli skönt att slippa frysa :) Kommer dock sakna tjejernas sällskap i sängen.

Sov så gott mina vänner!

2 kommentarer: