söndag 30 juni 2013

My weekend was good I say

Tjena hej hallå!
Är för lat för att lägga ut någon bild just nu.. Men tänkte bara lägga in en snabb blänkare. Har haft en fantastisk helg. I lördags var jag på en andra dejt med B som jag träffat via nätet. Jättego kille och vi hade en toppendag. Vi var på Ekerö och kollade på Speedball, motorbåtstävling. Massa balla båtar och väldigt mycket överklassfolk :)

På kvällen var jag hos J's föräldrar. Vi badade, fikade och lyssnade på Adele när hon uppträdde i Albert Hall. Det blev sent och jag hade verkligen en toppenkväll. Otroligt mysigt.

Idag åkte vi alla sex in till stan och kollade på Red Bull Flugtag! Första gången jag ser det och herregud vilka människor. Men det var rätt kul faktiskt ;)

Har som sagt haft två toppendagar och hoppas att jag orkar kasta upp lite bilder snart.

Tills dess - Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar