fredag 28 juni 2013

Grebbestad - here I come!

Sol och salta hav väntar om en vecka. Jag ska ner till Grebbestad! *yeeey* Var meningen att jag skulle ut till havs med bror och hans barn. Men båten pajade så jag fick fixa och trixa lite. Pga rådande omständigheter så åker jag ner med mamsen. Hon känns som en av få som kan vara ärlig och uppriktig mot mig just nu. Så trött på allt skitsnack, det gör mig så otroligt ledsen..

Tyvärr åker jag ner en vecka för tidigt för att få chans att hänga lite med Erik, men sol och salta bad lockar otroligt mycket. Räkor och öl på bryggan. Åh ska bli så underbart!!

Idag har jag även varit väldigt produktiv, har fått tips och blivit väl bemött. Jag hoppas att det ger resultat SNART! 


Snart väntar västkusten igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar