lördag 11 februari 2012

Nonchalant, ignorant eller bara diva?

Ja, jag hade tänkt blogga om en helt annan sak än vad jag nu tänker skriva om. Jag har stört mig lite på folk, både kända och okända, helt vanlig svensson eller yrrkesmänniskor som aldrig svarar på frågor eller kommentarer de får via twitter, facebook eller sina bloggar/hemsidor. Jag kan förstå att Madonna inte hinner med sånt, jag förstår att folk har mycket att göra. Men det finns sätt att fixa det, rätt lätta. Har suttit och läst Tyra Sjöstedts blogg på morgon och jag kommer nog aldrig läsa den igen.. Det funkar inte, hon beter sig som att hon är 16 men är tydligen född 1985. Hon får många frågor i sina kommentarer men av alla sidor jag lyckats ta mig igenom så har jag inte sett nån gång att hon svarat.


Men det var inte om det jag skulle skriva, för då kan jag sitta här en timma och plöja igenom folk som aldrig svarar eller rosa dom som faktiskt svarar, kanske inte alltid, men iaf ibland. För man behöver inte svara på varje grej, men ställer man en ärlig och bra fråga så kan man väl få svar?

Istället vill jag bjuda på ett sökord jag såg att någon googlat på för att komma till min blogg. Jag skrattade gott, för det var lite udda.. Eller iaf del av det. Och jag förstår inte varför jag kommer upp på den kombinationen när man googlar på det? Det kan inte ha hängt ihop, även om jag gärna vill se honom så nån gång i framtiden *ler fånigt* Förutom "kermit sex" så fick det här mig att skratta gott på morgonen. Någon har googlat på "erik segerstedt naken" och kommit till min blogg.. Kanske inte så förvånande, men WTF!


5 kommentarer:

  1. Jag svarar inte heller på kommentarer jämt.. Men oftast... nu när jag läste det här så kom jag på att jag nog aldrig svarade på din sista kommentar hos mig så jag hoppas du inte är arg på mig för det ;) Ska genast svara på den :P

    Har du skrivit om Erik naken? Det har jag nog helt missat :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Määäh ;) Du är duktig.. Det är väl vanliga svenssons som är bäst på att kommentera men jag stör mig nog mest på dom som är "offentliga" och får massa bra frågor men aldrig svarar :o/

      Haha nää har ju inte gjort det. Nån måtta får det va! ;)

      Radera
  2. Klart att skrivit om att du drömmer om att se/träffa Erik naken Ammi Ha ha ha.... Det tror jag iaf ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hurru! Nää, för det räcker att han tar av sig tröjan bara haha :oP Halvnakna karlar gillar jag helt klart ;) Halvnaken Erik, heeelt okej! *ler och skakar på huvudet åt mig själv*

      Radera
  3. Sv: Ursäkta det sena svaret, har inte haft tiden =/ Men nu så :)

    Ja men visst det hör ju till hyfs som du säger att man svarar på en kommentar, det är ju liksom en del av bloggandet, inte bara inläggen utan också förmånen att kunna diskutera och kommunicera med folk, att inte svara är ohyfs och lite respektlöst.

    Dock håller jag nog inte med dig om att man skall svara i den egna bloggen :) Alla har vi olika åsikter men jag tycker det är väldigt svårt att hålla koll på vilka bloggar man kommenterat i och i vilket inlägg man kanske skrev kommentaren i.. jag är lite utav en förvirrad människa och skulle aldrig komma ihåg, MEN jag tycker svaren är så viktig.

    /Linda :)

    SvaraRadera