söndag 12 februari 2012

Film från ridningen



Fick några filmer från Jinnie igår och det finns bara en av dem som jag vill lägga upp här, det är den som är mest okej från den lektionen. Jag ser att jag sitter lite framåtlutad även i galoppen men absolut inte lika mycket som i traven.
Det här är otroligt nyttigt för mig att titta på och är jätteglad att få tips och råd från J oxå. Ibland går allt så snabbt och jag hänger inte med när man ska rida för innerskänkel och man ska göra dittan å dattan. Jag kan inte sånt där!! Och då får jag panik, spänner mig och så vill jag bara lägga ner. Men skönt att kunna kika på filmerna och prata om det i lugn och ro efteråt.

Är nästan glad att det är söndag, för då är tisdagen nära! =)


2 kommentarer:

  1. Så himla bra när någon filmar!! Man lär sig otroligt på det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det! Även om det känns förjävligt att titta på det just nu så ger det mycket :) Trodde jag skulle tappa sugen helt, men det taggar mig bara ännu mer faktiskt :)

      Radera