fredag 15 juli 2016

Kramas är livet ;)

PHej :D 

Det händer så mycket hela tiden, bra saker, roliga saker! Som en vän sa nyligen; "-Du ångrar inte alls att du flyttade hit va?" Det gör jag inte, för första gången i mitt liv mår jag bra och känner att jag lever :) Det är nu det händer liksom!

Klart jag saknar vännerna men jag har fått nya fina vänner och dom som verkligen stått mig nära i Stockholmstrakten står mig fortfarande nära, vissa har jag kontakt med dagligen, andra några ggr i veckan. Ibland kommer gamla goa vänner hit och får träffa mina nya vänner. Som ikväll när jag och min barndomsvän Anna drack vin med min nya fina vän Görel :)

Jag har båt, fina vänner och flera härliga jobb! Underbara kollegor och mamma i närheten! Och snart ännu mer gott i livet, kan jag önska mig mer?! :)

Härligt värre helt enkelt. Jag lämnade många fina vänner där hemma och jag önskar att jag kunde träffa dem oftare MEN jag har gjort det rätta för MIG och mitt VÄLBEFINNANDE. Så är det :)

Massa kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar