torsdag 28 april 2016

Ibland blir det för mycket...

Och då ligger jag sömnlös på nätterna. Inatt är en sån natt. Vaknade vid 2-tiden och sen dess har jag legat vaken. 

Det är lite mycket just nu. Både fysiskt och psykiskt. Både bra och dåligt. Bra är träning och det som komma skall. Byte av jobb är kul och spännande. Mindre kul är otrevliga personer, provångest och samtalet jag hade med en av mina lärare..

Det kändes så bra direkt efteråt men han sa en sak som jag inte kunnat släppa. Det liksom äter upp mig inifrån och det skapar oro i mig. Det får mig att känna mig usel och värdelös som människa. Och jag vet inte hur jag ska handskas med det. 

Skolan slutar om fyra veckor. Orkar jag bita ihop, kan jag glömma det han sa och agera oberörd? 

Jag är en känslomänniska, det du säger till mig fastnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar