tisdag 8 december 2015

Helt galet!

God morgon gott folk! Här är det mörkt, förkylt men bra i övrigt. Igår hade stormen Helga lämnat oss och lugnet kom tillbaka. Vi på marin passade då på att åka till havs för att göra ett bottenhugg :)

En härlig tur där jag fick agera kapten på vägen hem. Var lite nervös när vi skulle lägga till men gick riktigt bra :)

Innan skolan for jag och Klara till Sportshopen och även centret fick sig ett besök. Så härligt att få träffa kollegorna och de andra.

Kvällen var lugn. A kom över å vi skulle kolla på film men det blev mest snack. Jag fick en grej gjord oxå! Äntligen. Så nu finns ingen återvändo. Läskigt å jag känner mig lite galen :-P

Nu ska jag börja göra mig iordning för dagen. Blir tyvärr bil till skolan pga förkylningen. Och så blire nog kjol?!? Och förresten, någon som vet vart jag kan hitta en helt vanlig långkjol? Sjukt svårt att hitta :/

Ha en fin dag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar