lördag 10 oktober 2015

När grät du senast?

Sen jag flyttade hit har livet varit SÅ mycket bättre än vad det varit på många år. Jag känner mig levande här, men ni som följer min blogg vet ju redan det. Förut grät jag flera ggr i veckan. Om det berodde på att jag var utmattad eller bara ledsen vet jag inte riktigt. Igår grät jag för första gången på mycket länge.

Jag har haft en av mina turer då jag inte sover något. Flera dygn har gått och jag har inte riktigt märkt av det förrän igår. Vi hade oceanografi på marin och det är något jag tycker är jättesvårt. Mycket nya ord, geografi och det vill inte fastna. Vi hade ett papper med frågor och alla började diskutera och jag hamnade i nån sorts blockering och kände mig otroligt korkad. Då pallade jag inte mer..

Det var första gången klassen fick se mig ledsen. Tror att killarna kan tycka att det är lite jobbigt, vi är ju faktiskt 8, eller ja 9 killar med läraren. Dom hinner nog vänja sig...

Kände inte för att göra något mer av dagen så jag köpte mig ett halvt kilo räkor och det passade bra till en riktig feelgood film. Efter en liten stund knackade det på dörren. För första gången faktiskt :) Jag hade ingen aning vem det kunde vara men när jag öppnade blev jag varm inombords. En av mina närmsta vänner stog utanför med en bukett blommor. Det betyder massor för mig. Tack snälla söta fina du. Är så fantastisk glad att vi lärt känna varandra. Tack för att Du bryr dig!

Önskar alla en underbar lördag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar