torsdag 22 oktober 2015

Middagsvecka och snart finbesök!

Halv åtta. Torsdag. Ute är det fortfarande jättemörkt och jag vet inte om det regnar eller om det slutat. Det fina vädret vi varit bortskämda med försvann igår och regnet tog plats. 

I tisdags hade jag tjejmiddag hemma. Vi tre som hållt ihop här nere, supermys! Det var räkor, ost å kex och massa annat gott. Vi hade mycket uppdatering och det blev en hel del skratt :)

Igår var det middag nr2 och det var dags att ha Bondesökerfru-kväll hos mig. God typ kycklingwok och Gino till efterrätt. Det blev gott trots väldigt spontant handlat. Efter Bsf så var det Bachelor och jag vill nog aldrig se det utan Lindas kommentarer. Helt klart bäst och skrattet ligger på lut hela tin.

Ikväll hoppas jag på att killarna kommer över. Vi skulle ha haft våffelkväll igår men det gick ju inte så det var flyttat till ikväll.  Ska bli spännande då det blir veganvåfflor :)

Om en vecka får jag finbesök i några dagar. Ska bli superkul! Brorsan å Annica kommer hit nämligen. Kul att få visa "nån där hemma" hur fint jag bor nu. Mitt lilla krypin :)

Men nu ska jag göra mig iordning för att gå till skolan. Idag blir det en tur till Lysekil och Havets hus. 

Ha en bra dag alla!
Kramkalas :)

1 kommentar:

  1. Jaaa vad kul det ska bli!
    Hoppas på fint väder oxå!
    Ses snart! Kraaaaam <3

    SvaraRadera