måndag 11 maj 2015

Vet du hur man gör?

Nu kommer ett av mina tankeinlägg igen... Eller ja, det är något jag funderar över som nog de flesta av oss gör - frivilligt eller ofrivilligt - nämligen FLIRTAR!

Förut flirtade jag jämt, det är ju härligt och underbart med respons! Men för säg tio år sedan hade jag koll på det där, idag... neee inte så värst. För hur gör man egentligen? Ändrar sig flirtningen som allt annat vi har -- tex mode? Jag har ingen aning och när jag försöker mig på att flirta idag så blir det bara konstigt och bakvänt. Känns som att jag skrämmer bort personen mer än får honom intresserad. Vad i hela fridens namn gör jag för fel?

I början av juli så är det fyra år sen det tog slut mellan mig å T. Fyra år som singel, eller ja asså...jag har ju inte varit helt ensam. Killar har kommit och gått men om de inte varit osäkra i sig själva så har de varit gifta. Ja jag vet, hemska jag - men ännu värre är väl dom. Man är alltid två. Men nu börjar jag känna att det skulle vara kul att träffa nån igen, tiden läker inte alla sår men dom lindras för var dag som går och för varje ny händelse i ens liv som kommer in så raderar den ytterligare ett gammalt minne. Så snart har jag glömt alla tråkiga minnen tror jag, med tanke på vad jag upplever här och vad jag kommer att uppleva.

Men tillbaka till saken - hur faen flirtar man? 

Jag har väl kanske inte flyttat till rätt ställe om jag vill träffa nån, det har jag förstått. Och om jag hittar någon singel så får jag höra "No, no's" från olika håll. Jahapp, jag får väl plussa på statistiken på singlarna här i trakten då.. Eller så går jag å träffar nån söting i sommar och flyttar till nästa stad...neee jag vill ju bo kvar här och om jag får som jag vill har jag hösten/vinter full :D

Nu sitter jag på bästa Sjögrens i backen och äter frukost. Ska försöka fixa mitt engelskaarbete om Cheese rolling som ska redovisas i eftermiddag. Annars blir det go frulle och lite slösurfning. Kommer väl lägga mig i soffan och chilla lite när jag känner mig klar här ;) Ingen brådska, kom just in några snyggingar ;) Fast juste, jag vet ju inte hur man flirtar - darn!

Ha en superhärlig dag alla!
Pyssen und Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar