måndag 11 maj 2015

Nu får du ta å ge dig!

Blir flera inlägg idag, bara blir så när det är mycket som vill ut :oP

Men ja, jag blir så fruktansvärt irriterad och ledsen när jag märker att folk totalignorerar mig. Det kan handla om ett sms, telefonsamtal eller ett mail som jag skickat/ringt. Kan vara en fråga eller bara för att vara vänlig och så får jag what so ever ingen jävla respons! Ursäkta språket. Men sånt gör mig ledsen, ska jag lägga ner? Det kanske är jag som ska ta å ge mig? Jag kanske helt enkelt ska skita i folk som inte bryr sig, som tydligen skiter fullständigt i om jag bryr mig om dom eller inte?
Catrin la ut denna lägligt på facebook idag :)

Jag förstår om man har mycket, att livet går i ett - för det gör mitt just nu. Men att totalignorera ger inga pluspoäng hos mig. Och är det så att man inte vill ha kontakt med mig helt hux flux så SÄG för fan det! Vi är väl vuxna människor, PRATA med mig.

Suck. Men så, nu fick jag ur mig det :) Sitter och ritar på en ny tatuering ;) Den är iofs typ klar, tänkte be tatueraren om lite skisshjälp så den blir bäst. Men placering är klar och en bild av hur tatueringen ska se ut är klar. Det är Sanna, min gamla kollega, som startade tankarna för längesen ;) Och nu kliar det i tatueringsnerven så nu tycker jag att det är dags!
Nej, ingen manettatuering ;)

Sitter även och skissar på en teckning jag tänkte ge mig på imorn på bilden. Har lite med Paul Walker att göra, denna fina underbara ängel. Är otroligt nöjd med mitt nya skissblock. Jag är ingen stjärna på att teckna men lite kul är det minsann :)
Grebbestad hamn
10 maj 2015

Ta hand om er nu!

1 kommentar:

  1. Ja du - vissa människor verkar inte vara värda den energi man faktiskt lägger när man allt som oftast får noll tillbaka...

    Ibland behöver man nog rensa ur bland de man själv skulle benämna som vänner - även om man fortfarande bryr sig, för sin egen skull!

    SvaraRadera