söndag 15 februari 2015

Så är vi här då..

Söndag, det innebär att den här veckans sista dag är kommen. Imorn börjar sportlovet på riktigt och det ska bli skönt att få lite ledigt. Jag har packat ner träningskläder, japp serru, inte ska jag ligga på latsidan här inte ;) Dock får jag se vad det blir men är ju rätt fina promenadvägar hemma hos mamma så det kanske blir någon morgonprommis. 

Igår var det lördag och jag hade tänkt att jag skulle undvika alla kärleksfulla par och liknande. Det gick ju sådär bra. Kom till Tanum Shoppingcenter och vilka står där och delar ut rosor? Jo Bondesökerfru-Peter och hans pingla Helene! Dock var ju han en av favoriterna och deras dejt på Tjurpannan har etsat sig fast så jag kunde ju inte göra annat än le. Tror dom gjorde många glada under dagen.

Jag som skulle städat och fixat tog istället en tur till kyrkogården och pratade lite med pappa. Han fick tre röda rosor och så tände jag ett ljus. Det var som alltid jättemörkt i minneslunden men det gjorde inget, pappas ljus lyste upp. Pappa fick vara min Valentine :)

Igår gjorde jag mitt andra inlägg på Grebbestad.com Satt alldeles för länge med texten, får världens nojja när jag ska skriva dit. Känns inte riktigt som att det är jag som skriver, men det blir kanske bättre.

Nu ska jag göra lite småfix, sen är det dags att röra om i grytan igen. Hoppas det blir god röra idag =P

Kram på er!

PS Tack för förskottskramen, sms och bakelsetankar jag fick under gårdagen. Love you guys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar