fredag 27 februari 2015

När skrattade du senast?

Och då menar jag ordentligt, inte bara lite fniss. Utan när skrattade du så att du inte kunde sitta/stå rakt? När magen krampade av all skratt? När du skrattade så att du knappt fick luft? När tårarna bara rann? 

Igår var andra gången på väldigt kort tid som jag fick ett sånt skrattanfall och det är så otroligt underbart. Första gången var i söndags när jag kom tillbaka hit och hade två vänner över. Och igår var en av dem här igen och har du hört uttrycket: "Jag skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig"? Nu vet jag hur det känns!!! Haha =D

Dagen var seg, gick upp å ner i en jobbig känslobana. För att outa mig helt så har jag fallit för en person jag inte borde ha fallit för. Men det är ju jag, kan det vara komplicerat så go for it! Och igår var det väldigt jobbigt men det lättade upp när vi var några som satte oss på Sjögrens och fikade tillsammans efter skolan. Det fick mig att tänka på annat. Efter fikan gick jag och vännen upp till mig och började spåna på en idé vi fick för ett tag sen och ja.. Det var då skratten kom *ler lite* Jag blir förvånad över mig själv att jag har så mycket bubbel inom mig och att jag vågar släppa ut det i sällskap med någon. Men jag har funnit en fantastisk vän och jag är så glad att vi kan skratta så här tillsammans :)
Vänskap

Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta dock. Helt plötsligt händer allt, och då menar jag verkligen ALLT! Men mitt i all kaos så känner jag en lättnadskänsla och även om jag ber om råd från nära å kära så vet jag hur JAG vill göra.. Sen att jag är lite klantig på vägen är väl en annan sak men ja.. Ikväll ska jag rådfråga brorsan lite, se vad han har för input till min situation. Men jag tror att vi tänker rätt lika i detta.

I helgen blir det nog att se 50 shades med ovan skrattkompis. Har hört både bra och dåligt, mest dåligt, om filmen men vi måste se vad dom snackar om. Har Du sett den? Vad tyckte Du? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar