torsdag 22 januari 2015

Hälsa?

God morgon kära vänner,

Hur har ni det idag? Här ligger snön fortfarande vit över tak och små gångvägar, underbart! Men vet dock inte hur kallt det är ute just nu. Men snart ska jag ge mig ut så då får jag veta.

Har sovit bra i natt fast jag sov första natten utan nässpray, försöker att vänja av mig. Min förkylning har hållit på i snart tre veckor tror jag och nu börjar kroppen ta stryk. Har blött näsblod på morgonen och huvudet dunkar gött på höger sida ovanför ögat. I min värld betyder det en sak - migrän! Men jag ska inte ta ut något i förskott.. Först bara se till att inte blöda mer näsblod.

Torsdagar och fredagar är våra Spa & Hälsa dagar och idag ska vi redovisa en låtanalys + steg till den. Imorn ska vi till Strömstad badhus och bada kallbad... Eller ja, jag vill men så som kroppen mår nu vet jag inte om det är det bästa. Jag vet att kallbad skulle vara en sjukt STOR utmaning för mig så jag hade velat testa.. men kan inte av flera anledningar så jag får hoppa. Får njuta av att titta på Kristofer istället haha Min fotokompis jobbar där och han är alltid fin att se på och jag tror att några av hans kollegor inte går av för hackor *flinar*

Snart ska utbygget av Sjögrens börja och jag längtar väl itne direkt. Jag hoppas att det ska gå snabbt annars kommer jag återigen få vakna av hammarslag, maskiner å gubbar som skrockar. SUCK! Tycker att jag fått min beskärda del.. Men men... Ibland får jag en känsla, en ganska kraftig känsla inom mig... Och den är:

FAN VAD JAG LÄNGTAR EFTER EN EGEN LÄGENHET!!!!

Typ :)

Men nu, nu ska jag borsta tänderna, stoppa i linserna och vandra till plugget. Som den plugghäst jag är nu för tiden. Juste, på med pulsbältet oxå som jag inte fattar nåt av men ska göra ett försök!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar