fredag 19 september 2014

Hälsa är underbart!

Underbara, älskade Grebbestad. Visst hoppades jag och önskade men jag trodde aldrig att det skulle bli verklighet, men nu är jag här och mitt liv har äntligen fått mening igen!  

Jag snoozar inte längre, jag längtar tills jag får ge mig iväg på morgonen och jag kommer på mig själv rätt ofta med att jag går och ler :) 

Folk varnar mig för vintern men jag oroar mig inte, jag tar den när den kommer och när den kommer är jag förberedd med de bästa av kläder :)

Idag ska vi på roadtrip till ett berg utanför Strömstad och klättra. Igår var första gången och adrenalinet pumpade i kroppen, lär bli lika idag. Efter ska vi laga mat över öppen eld! 

Hälsa mina vänner! Jag älskar att må bra!!

Bilder från början av min resa....

Jag älskar det här livet!!!

Jag hoppas på att få positiva nyheter om nästa helg, men tills dess lever jag i nuet :)

Ha en underbar fredag och helg!
Kramar från bästkusten

2 kommentarer:

  1. Fin fina bilder Ammi 👍 och den nionde bilden nerifrån på dig var sååå härlig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emelie <3 Jag försöker visa varför jag trivs så bra :) Jag hoppas jag lyckas :P

      Radera