tisdag 23 september 2014

Go morra!

Seg å trött idag. Kallt ute. Lång dag. Historia/religion. Blää. 
Ligger i soffan och chillar innan det är dags att knalla den mysiga vägen till skolan.

På torsdag kommer CSN-pengar och då blir det shopping! Måste köpa lite mer träningskläder och sen blir det storhandling antingen i Uddevalla eller Strömstad. Får se vart vi åker.

Här är en bild på mig som togs under gårdagen på Tjurpannan. Bredvid mig har jag Tommy och Robin.

Väl hemma så gick jag och David å handlade middag och såhär blev min :)
Smakade ljuvligt med en TT till ;)

Nähe, måste fixa tumnageln innan jag ska iväg.. Köpte nytt knottrigt(!!) nagellack igår men pajade tummen när jag skulle iväg. Så här ser den bra handen ut :)

Ha en fantastisk dag!
Kram från Bästkusten

3 kommentarer:

  1. I Uddevalla bor iallafall jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul :) Då kanske vi springer om varandra nån gång utan att veta om det :-P

      Radera