onsdag 2 april 2014

Wohoooo!!!!

Igår blev jag sådär trasig igen, brist på sömn.. Så jag åkte hem vid lunch och sov resten av dagen. Somnade igen strax innan 23 och sov hela natten. Vaknade betydligt piggare imorse. Känns skönt. Men inte kul att få dom där dipparna..

Idag kom samtalet, ett samtal som kan komma och betyda otroligt mycket. Ett samtal som kan komma att förändra min framtid. Det är med skräckblandad förtjusning som jag ger mig in i detta men jag ser verkligen, verkligen fram emot det. Dock kan det innebära att jag måste stänga bloggen ett tag, ganska långt tag framöver. Jag återkommer dock på den punkten när jag vet mer vad som gäller :)


Det är min familj och mina närmsta vänner som får ta del i vad som händer just nu. Men det är något kul och ni andra kommer att få ta del i det längre fram.

Vi hörs å störs =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar