tisdag 8 april 2014

Promenad i höstrusket?

Måndagar betyder vanligtvis innebandy, igår blev det inget. Sjukt frustrerande! Men jag bestämde mig snabbt att jag skulle ut och gå istället. Försökte få med Madde men visste att hon hade planer på stallet så när Mia ringde så blev jag glad. 

Ute var det grått, kallt och regnet hängde på molnen. Kändes som höst igen. Men vi knallade våra 6km och jag fick träffa nya familjemedlemmen Corall! Qatos lillasyster. Vilket energiknippe! Helt underbar och det var hon och jag på promenaden. När vi kom hem blev jag bjuden på middag och hade lite soffhäng innan jag gick hem.

Mina förra favvogrannar flyttade så det är kul att jag funnit nya. Idag är ju mina förra favvogrannar en del av mitt liv i form av underbara vänner istället. Goda grannar är guld värt! 

Eh ja precis. Nu back to work!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar