torsdag 10 april 2014

Nu går det fort!

Hallå där ute! Mitt nät har legat nere några dagar men nu har jag fått nytt modem och det går fortare än fortast nu. Jag hinner knappt med ;) Känns sjukt bra iaf!

Jag borde packa, duscha och packa lite till. Men istället hamna jag här. Feberkänslan drar över mig och det känns som en bra idé att packa ner ipren. Halstabletter är inköpta och allt annat har jag hemma....tror jag.

Usch, jag har packnojja.. Även om det bara är en dag så får jag smått panik. Störigt. Men det ska nog gå bra.

Jag börjar bli nervös oxå. Snart händer det och sen vet jag. Spännande som tusan. I magen bor inte bara ett gäng fjärilar utan jag tror en hel trädgård har flyttat in. Även om det är sjukt läskigt så vill jag verkligen det här. Den som lever får se ;)


Näe, packa var det... Eller duscha? Eller vad skulle jag göra nu igen? Gaaaaaah!

Kram från en förvirrad groda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar