lördag 26 april 2014

Lördagsnöje?

Fredagen bjöd på en skön kväll. Först grilla hos Madde, vilket var supermys. Höll nästan på att somna när jag la mig i solstolen en stund. Solen är SÅ välkommen helt klart. Vi satt och snacka lite efter middagen innan jag for för att hämta upp C. Det blev soffhäng för hela slanten, himla skönt. När jag la huvudet på kudden så tog det inte lång tid innan jag var i drömmarnas land.

Klockan var strax innan nio när jag vaknade imorse. Upp å koka ägg och kaffe ;) Fick sen väntat och väldigt trevligt besök. Det blev lite mer kaffe och en massa snack. Nu sitter jag och funderar över hur resten av dagen ska arta sig. Och jag fick precis sms från Jinnie, så nu är allt väldigt klart. Ikväll är det Team AmJi som strålar samman för en mysig kväll. Tacos, bio och efter det får vi se vad vi hittar på. Ikväll är det första bilträffen för i år som alltid på parkeringen vid Ikea Barkarby. Har varit där några år i rad, blir det i år igen? Eller hamnar vi någon annanstans där vi kan mysa och snacka lite skit? Den som lever får se.

Vilket som, solen skiner idag med och just därför fick kjolen åka på imorse. Dock kanske det blir ombyte innan jag far till Sötälje. 

Ta hand om er där ute så hörs vi!
Kramen

Outfit och balkong idag, bra va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar