måndag 21 april 2014

Håll i er!

Det jag nu kommer berätta är det nog få som kommer att tro MEN igår satt jag på medis (kallas tydligen så) och drack öl på en uteservering!! Vad är det som händer med mig? Jag börjar nästan bli lite rädd för mig själv ;) Men va kul det var att spana in allt folk! Jag kan säga att jag och min skara underbara människor jag var där med passade inte riktigt in i kriteriet. Det var bakåtslick, korta shorts, stora läppar, lite kläder och röda jackor som gällde, ja juste, stickade koftor hade många oxå. Men vi hade en himla bra kväll ändå =)

Jag var där med nya bästa grannen och hennes "gäng". Lika trevligt den här gången som sist vi sågs. Mycket skratt, god dricka och teater i form av en äldre utländsk herre som muckade gräl med en ung söderkis (som hade röd jacka och massa fina tatueringar). Var många som följde detta spektakel, vet dock inte hur det slutade riktigt. Förra gången jag var på Snaps var det inomhus och med bästa Sandra.

Idag tänkte jag köra lite städning inne och försöka hinna med att fixa ballen. Solen får vårkänslorna att spira och jag vill inhandla massa nytt till lägenheten. Blommor, krukor, mattor, dukar, hyllor m.m. Sån härlig känsla.

Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta fixa å trixa. Senare ikväll kommer grannen M upp och ska se om jag har några kläder hon kan ha nytta av. Jag bytte sonika kläder mot öl igår, det är väl en bra deal ;)

Ha en UNDERBAR dag alla goa mänskor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar