onsdag 5 mars 2014

Swoosch!

Ja lite så är det just nu. Hinner knappt äta upp morgonäggen förrän det är ny vecka och allt börjar om från början, börjar om på nytt.. *lalalaaa*

Förutom huvudvärken som förföljt mig i veckan så hänger jag med ganska bra i svängarna. Träningen har dock fått lida vilket inte känns bra alls. Blev ingen innebandy i måndags heller vilket är sjukt trist, men kroppen har ju sina dagar och i måndags fick den bestämma.. 

Nu ska jag åka och tanka bilen och sen tänkte jag möta S i Mörby C. Blir latte på Espresso House varje dag nu, men det skiter jag i. Vi har bara några få arbetsdagar kvar tillsammans och om det innebär en latte varje morgon så är det så. När hon slutat försvinner den morgonrutinen, liksom med hennes idiotiska kommentarer, hennes gälla röst och irriterande förmåga att få mig att kasta mig in i saker jag annars inte skulle göra. Men så skönt det kommer bli... ELLER INTE! Dagarna kommer bli sjukt tråkiga. Långa och fulla av tristess. Men fan va skönt att du hittat ett jobb där dom ler och faktiskt tycker det är kul att jobba. Heja dig och ditt nya företag!!! =D

Näe åka och tanka var det!
Tjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar