onsdag 1 januari 2014

Adjö 2013 - Hej 2014!

1 januari 2014

Visst smakar det konstigt.. Jag känner inte av det än. Vill vara full av sprudlande energi och känna hopp för framtiden men när jag tittar mig i spegeln så känner jag inte igen mig själv. Jag undrar när jag ska hitta tillbaka till mitt liv, där jag känner igen mig själv.

Jag hoppas ändå att det här året ska bli mitt. Att det kommer hända saker och det finns tre stora saker jag hoppas på ska ändras i mitt liv. Av olika anledningar kan jag bara nämna en av dessa just nu och det är boendet. Jag vill flytta. Vart eller till vad är öppet, men vid årets slut så kommer jag inte att bo kvar i Väsby.

Självklart vill jag även träffa kärleken, det vill jag alltid men de andra tre sakerna är mer prio på nu. Dyker han upp så är han välkommen, gör han det inte så har jag annat att tänka på.

Så summa sumarum, 2014 kommer bli en jäkla resa! Så håll i dig hårt, för nu åker vi!

Hej då 2013 och välkommen 2014!
Tack Madde för fyrverkeriet :)

2 kommentarer: