tisdag 17 december 2013

Dagböcker från förr..

Sitter och läser gamla dagböcker från galet längesen. Vilka härliga bekymmer man hade då, självklart var dom hemska då men nu är dom mest underbara. Många är lika, jag var kär men killen ljög precis som det är idag. Undrar varför killar har så svårt ta bra ärliga!?

Men iaf, anledningen till att jag tig upp lådan med dagböcker är A. Ville se om jag hittade nåt kul jag skrivit och OM jag gjort. Haha helt galet! Jag var kär, jag älskade honom lika mycket som jag hatade honom, jag gav honom en nejlika och vi bråkade massor. Vad härligt ;)

Hittade även den här dikten, vem den är skriven om vet jag inte..

Sen vill jag lägga till att jag haft körkort i 15 år idag!!! Jag börjar bli gammal! Gah!

2 kommentarer:

  1. 15 år - heja!
    Jag var tvungen att räkna lite och kom fram till att jag haft körkort i 19 år :P Men så är jag nu ett par år äldre oxå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tog mitt körkort sent, orkade inte med alla som tjatade ;) Och ja, du är nåt år äldre iaf ;)

      Radera