söndag 17 november 2013

Nitro Circus Live in Stockholm Tele 2 Arena!

I maj fyllde en cool kille 10 år och är man i den åldern vill man gärna ha sin present NU. Så jag vet inte om han blev så glad när vi sa att hans present först skulle komma i november men igår hände det! Jag, brorsan och bästa gudsonen Alex åkte in till Tele 2 arena för att titta på Nitro Circus Live!!!! 
Glad kille!
 Alla tre satt med leenden på läpparna under hela showen. Alex skrek som aldrig förr, busvisslade och skrattade. Jag var helt stum, vilka killar! What a show! Backflips med alla möjliga fordon. Absoluta favoriten var killen som körde snöskotern! OMG!! 

För att ni ska fatta så följer här lite klipp som jag lagt ut på min youtubekanal Ammiz79 =)



Filmen ovan var det två killar från publiken som fick sitta med en som skulle göra en backflip(?) och vid tidigare tillfällen hade dom kraschat...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar